Je wilt je dekbed of hoofdkussen bestellen

Wij geven het liefst persoonlijk advies bij de aankoop van een donsdekbed of hoofdkussen. Dit doen wij altijd bij ons in de winkel omdat wij graag willen zien hoe u ligt, zij-, buik- of rugslaper, het postuur van de persoon, de schouderbreedte en de warmte behoefte.

In de huidige tijd met de Corona maatregelen is dit helaas niet mogelijk bij ons in de winkel. Maar bijzondere tijden vragen om bijzondere oplossingen. 
U woont in de regio Almelo:
Daarom kunnen wij bij u thuis komen met verschillende donsdekbedden en hoofdkussens.
  • Dit thuisadvies is echter alleen mogelijk voor diegene die in de regio Almelo wonen.
  • Stuur gewoon een e-mail met uw naam, adres, plaats en telefoonnummer naar bestellen@j-lammerts.nl 
  • Wij maken dan een afspraak om bij u te komen 's ochtends (10.00 - 12.00) of 's avonds (18.30 - 20.00)
U woont buiten de regio Almelo:
  • Maak u keuze op de site

  • Stuur gewoon een e-mail met uw naam, adres, plaats en telefoonnummer naar bestellen@j-lammerts.nl

  • Geef aan welke type (en maat bij een donsdekbed) u wenst.

  • U ontvangt een bestelopdracht per e-mail retour van ons met een het totaalbedrag vermeld. Zodra dit bedrag bij ons is bijgeschreven gaan we de order verwerken. Vermeld het bestelnummer!

  • Niet voorradige goederen worden binnen 2 dagen bij de fabriek in het buitenland besteld.

  • In de bestelopdracht staat wat de levertijd is, op voorraad of dat wij het bestellen moeten bij de fabriek. De meest gangbare donsdekbedden en hoofdkussens hebben we trouwens gewoon op voorraad.

  • Als de bestelde goederen compleet zijn, dan versturen wij dit met DHL of Post NL of bezorgen het zelf.

  • Levertijden van niet voorradige goederen kunnen iets langer duren vanwege de corona maatregelen in het buitenland.

Bestelling annuleren

Wil je jouw online bestelling annuleren, mail dan naar bestellen@j-lammerts.nl . Als de annulering bij ons bekend is, betalen wij je binnen 2 werkweken terug.

Heb je een maatwerk product (zoals donsdekbed) die speciaal voor jou geproduceerd en besteld is en je wilt deze bestelling annuleren? Dan brengen wij annuleringskosten in rekening ter hoogte van 30% van de aankoopprijs.

Goederen ontvangen en dan?

Wij wensen u veel slaapgenot toe met het gekozen product, maar soms is het toch niet wat u verwacht had. Geen probleem. U heeft recht op 15 dagen zichttermijn. U kunt dan òf contact met ons opnemen en samen kijken we of het geruild moet worden voor iets anders òf u retourneert het bestelde product.

Retourneren

Zonder opgaaf van redenen kan je jou online bestelling onder bepaalde voorwaarden bij ons retourneren. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Je stuurt het ongebruikte product binnen 15 dagen na ontvangst in de originele gave verpakking en samen met een kopie mail van bestelling retour naar:

J. Lammerts

Grotestraat 138 - 140

7607 CW Almelo

 

De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Vraag altijd een verzendbewijs als je het pakket terugstuurt en bewaar deze goed. J. Lammerts is niet verantwoordelijk voor als een pakket zoek raakt bij retourzending. Al onze goederen worden in een binnen- en buitenverpakking gedaan. De binnenverpakking is verzegeld.

Let op;  hoofdkussens en donsdekbedden kan je niet retour sturen in verband met gezondheidsbescherming en hygiëne. Is de verzegeling van de binnenste verpakking gebroken, dan heb je geen bedenktijd meer en kan het product niet retour. Wij nemen uitsluitend artikelen terug die;

  • niet beslapen/gebruikt zijn

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten

  • Bij een verzegeld artikel; dat de verzegeling nog intact is

  • Een artikel/artikelen schoon zijn

 

Constateren wij bij een retour-ontvangst dat een product gebruikt is of de verpakking beschadigd is, dan wordt de retourzending niet geaccepteerd. Wij sturen deze artikelen naar je terug en brengen de gemaakte verzend- en behandelingskosten in rekening. Je mag een artikel uit de buitenste verpakking halen en beoordelen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen.

Terugbetaling bij retourneren

Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen controleren wij de artikelen. Retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 15 dagen na levering in behandeling genomen worden. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkweken het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.

Bestelling beschadigd of incompleet geleverd.

Wij doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd bij je thuis te bezorgen. Mocht er toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, laat ons dit zo snel mogelijk weten. Uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst. Wij proberen dat dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

Stuur een email. Om je snel te kunnen helpen, vragen wij je om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. Minimaal een close up foto en een foto met het hele artikel erop. Stuur een email met gegevens en foto’s naar bestellen@j-lammerts.nl . Wij nemen daarna contact met je op.

Heb je recht op een vervangend artikel, dan stuur je eerst het beschadigde artikel terug. Zodra wij deze hebben ontvangen, verzenden wij je een nieuw, vervangend artikel weer toe. In dit geval nemen wij de retourkosten en de verzendkosten voor onze rekening.

© 2015 - 2021.  Copyright  J.G. Lammerts

 

0546 813 672  info@j-lammerts.nl